آموزش ایلوستریتور 2019

  • ۰
  • ۰

با نقشه بردارها به یک شی 3D ، یک قوطی لوبیا در آموزش ایلوستریتور 2019 بسازید
توسط Ian Yates 11 ژوئیه 2008 سطح سختی: IntermediateL طول: زبانهای کوتاه:
Illustrator Illustrator
Illustrator مدتی طیف وسیعی از ابزارهای سه بعدی را ارائه داده است و هدف از این آموزش این است که شما را برای آشنایی با آنها شروع کنید. ما با استفاده از پالت Symbols ، ابزار Extrude و تصویربرداری تصویر Illustrator ، یک قوطی لوبیا ، کاملاً از بردارها درست می کنیم. لذت بردن!

تصویر نهایی
برای شروع ، اجازه دهید نگاهی به تصویری که ایجاد خواهیم کرد داشته باشیم. این آموزش بر نشان دادن چگونگی نقشه برداری از آثار هنری به یک شیء سه بعدی در Illustrator متمرکز است. این برخی از دانش اساسی Illustrator را فرض می کند.


مرحله 1
یک مستطیل 400px به عرض 900px عرض ایجاد کنید. آن را با هر طرحی که می خواهید پر کنید (ممنونم که هرکسی به همان اندازه من نسبت به لوبیای پخته احساس نمی کند) و آنرا با هم گروه بندی کنید.


تبلیغات
گام 2
من یک گروه دوم از بردارها ایجاد کردم تا یک الگوی ساده برای قوطی قوطی درست کنم. چند حلقه با ضخامت برابر و برچسب کشیدن (یا هر آنچه که به آنها گفته می شود) با ارتفاع ترکیبی و عرض 230px.


مرحله 3
اکنون ما به دایره ای نیاز داریم که مبنای توانایی ما باشد. آن را به قطر 250 px و سایه ای از # D3D2D1 تنظیم کنید.


مرحله 4
اکنون سه عنصر خود را داریم. برچسب "Bean Can" ، "Can Top" و یک حلقه. در مرحله بعد باید برچسب را برای استفاده در سطح سه بعدی در دسترس قرار دهیم. پالت نمادها (Window> Symbols) را باز کنید و برچسب را به پنجره بکشید.


مرحله 5
این برچسب اکنون یک سمبل است و برای همه نوع استفاده قابل دسترسی است. نمونه اصلی این برچسب را می توان از کارتن حذف کرد (برای تمیز نگه داشتن چیزها). اگر می خواهید دوباره با آن بازی کنید ، کافی است یک نسخه از پنجره نمادها را به صفحه بکشید.

بر روی آیکون آن دوبار کلیک کنید تا گزینه های Symbol باز شود. به این نماد اسم ببخشید ، مانند "Bean Can". اگر تعدادی نماد موجود در لیست داشته باشید ، این امر باعث می شود تا بتوان آن را شناسایی کرد.


مرحله 6
دو مورد آخر را برای هدف "Can Top" تکرار کنید و آن را به عنوان نمادی در دسترس قرار دهید.


مرحله 7
حالا شروع به جالب شدن می کند! دایره ای را که قبلاً درست کرده اید انتخاب کنید. سپس به Effect> 3D> Extrude & Bevel بروید. این گفتگوی 3D Extrude & Bevel Options را باز می کند.


مرحله 8
اکستروژن ساده تر از گزینه های سه بعدی است که Illustrator ارائه می دهد. در اصل این شیء 2D انتخاب شده (یا گروهی از اشیاء) را در امتداد یک محور امتداد می دهد. برای شروع ، فقط در سه گزینه که در تصویر زیر مشخص شده است ، تمرکز خواهیم کرد.

چرخش: می توان با وارد کردن مقادیر یا با کشیدن مکعب به صورت دستی با نشانگر ماوس مشخص کرد.
چشم انداز: دوباره می توان با صفحه کلید وارد کرد یا با موس بکشید تا مقدار مورد نظر خود را بدست آورید.
Extrude عمق: تعیین می کند که در طول محور شکل اصلی شما چقدر کشیده خواهد شد.
مقادیر زیر را پر کنید تا اثر مشابه قوطی موجود در این مثال را بدست آورید. به خاطر داشته باشید که اگر پیش نمایش را انتخاب کرده باشید ، تغییراتی که در مقادیر ایجاد می کنید ، به زمان بیشتری برای تأثیر نیاز دارد ، زیرا Illustrator پس از هر تغییر ، شیء را اجرا می کند.


مرحله 9
اگر پیش نمایش انتخاب کرده باشید ، برای این مرحله ساده ترین است. برای باز کردن گفتگوی دیگری ، روی Map Art در گفتگوی 3D Extrude & Bevel Options کلیک کنید.

Map Art به شما امکان می دهد سطوح شیء خود را با نمادهایی از پالت Symbols بپوشانید. با استفاده از فلش ها (همانطور که برجسته شده است) از طریق سطوح شی جستجو کنید تا به طرف کنسرو برسید. سطح هایی را که روی شیء شما برجسته می شود مشاهده می کنید تا دقیقاً آنچه را که می خواهید پوشش دهید را نشان دهد. در مورد یک دایره اکسترود شده ، شما فقط باید سه سطح را انتخاب کنید ، که این کار را نسبتاً ساده نگه می دارد.


مرحله 10
در مرحله بعد باید نماد "Bean Can" را از قسمت کشویی انتخاب کنید ، که برچسب ما را در اطراف قوطی نقشه می کند. برای مجبور کردن تصویر برای مطابقت با ابعاد شیء ما ، بر روی Scale to Fit کلیک کنید. سپس Shade Artwork را انتخاب کنید (که منجر به رندر کردن حتی کندتر نیز می شود) برای آن احساس سه بعدی کنید.

همچنین این احتمال وجود دارد که Illustrator نماد شما را به صورت وارونه رهنمون کند که معمولاً هنگام برخورد با سیلندرها انجام می دهد. در این صورت کافی است با کشیدن یکی از گوشه ها ، تصویر را در گفتگوی Map Art بچرخانید.


مرحله یازدهم
برای نقشه برداری از تصویر "Can Top" مراحل قبلی را تکرار کنید. سطح صحیح را انتخاب کنید ، نماد "Can Top" را از قسمت کشویی و مقیاس / چرخش به موقعیت مورد نظر خود انتخاب کنید. هنگامی که از نقشه برداری خوشحال شدید ، روی OK کلیک کنید تا به گفتگوی 3D Extrude & Bevel Options بروید.


مرحله 12
این مرحله حیاتی نیست ، اما شما را به گزینه های بیشتر موجود با ابزارهای 3D Illustrator (و زیبایی کار را تمام می کند) معرفی می کند.

برای گسترش گفتگوی گزینه ها روی گزینه های بیشتر کلیک کنید. به شما گزینه هایی برای تغییر نور در مورد خود ارائه می شود. شدت نور ، موقعیت های نوری ، تعداد منابع نور و غیره در این حالت ، تنها منبع نور فعلی را به سمت راست جسم بکشید (تصویر زیر را ببینید). با انجام این کار ، کنتراست روشنایی بیشتری را روی جسم ایجاد می کنید. سپس بر روی OK کلیک کنید.

https://maktabtv.com/Courses/illustrator/



ویرایش
اگر می خواهید گزینه های سه‌بعدی شیء خود را ویرایش کنید (شاید آن را بگردید تا معکوس شود) پنجره Appearance را باز کنید (پنجره> Appearanc

  • ۹۸/۰۸/۲۴
  • سارا پولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی